Compliment, klacht of tip.

We horen graag wat u van onze zorg vindt. Het is voor ons belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Wij doen daar onze best voor en we hopen dat u dat merkt. Zo weten we wat er goed gaat en wat nog beter kan.

Hoe kan ik een compliment of tip geven? 

Complimenten en tips mag u altijd geven in het gesprek met onze medewerkers. U kunt uw reactie aan ons doorgeven door dit formulier in te vullen.


Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Bent u niet tevreden? Of heeft u een klacht over uw huisarts of een andere medewerker van de praktijk? 

Bespreek uw klacht eerst met de medewerker zelf.

Alleen als we weten dat u niet tevreden bent, kunnen we daar iets aan doen. Misschien vindt u het moeilijk om het gesprek aan te gaan. U kunt dan iemand meenemen naar het gesprek. 

In het gesprek legt u uit waar u ontevreden over bent. De medewerker kan uitleggen waarom hij of zij zo handelde. En als er een fout is gemaakt, kunt u samen zoeken naar een oplossing. Zo kunnen wij de zorg beter maken. Voor uzelf en ook voor anderen.

Bent u na het gesprek nog niet tevreden? 

Dan kunt u het klachtenformulier invullen. U stuurt uw klacht naar de manager van de praktijk. Zij zal contact met u opnemen. Meestal lukt het om met zo tot een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.